Volgers

dinsdag 11 december 2012

De eerste stap is genomen



Zal ik het wel doen ...of zal ik het niet doen ?
Deze vraag spookt voortdurend door mijn hoofd.
Al een hele tijd zit ik te denken of ik een blog zal starten.
Wat ga ik er dan opzetten ?

Alleen mijn haak hobby ? of gewoon alle creatieve dingen waar ik graag mee bezig ben ?
Dan toch maar een algemeen blog, leek me wel zo gezellig en overzichtelijk.

Ik ben heel erg benieuwd hoe de blogwereld mij bevalt ....en of mijn blog jullie bevalt :-)


6 opmerkingen:

  1. via de club haakparadijs ben ik op jouw club uitgekomen. ben zeer benieuwd naar jouw creaties.
    Ben volger geworden.
    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig meiden !
    Ik ga binnenkort dingetjes plaatsen ! Heel binnenkort :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor!! Ik vind het super knap dat je zo kunt haken. Ik hou het wel bij mijn naaimachine!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen